« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
صبح امروز فرماندار کهگیلویه با همراهی تعدادی از مدیران شهرستان و به منظور رفع مشکلات، از مرکز رشد این شهرستان بازدید کرد.

نگاه ویژه فرماندار کهگیلویه به مرکز رشد دهدشت | تاکید محقق‌زاده بر همکاری نهادهای خدمات رسان برای توسعه فعالیت های دانش بنیان در شهرستان

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، صبح امروز فرماندار کهگیلویه با همراهی تعدادی از مدیران شهرستان و به منظور رفع مشکلات، از مرکز رشد این شهرستان بازدید کرده و بر رفع کمبودهای زیرساختی در راستای توسعه و حمایت از واحدهای فناور مستقر در مرکز تاکید کرد.

سید حمزه محقق‌زاده در حاشیه این بازدید با بیان اینکه استقرار مرکز رشد فناور در شهرستان از جمله گام‌های مثبت در راستای مسیر توسعه پایدار است، اظهار کرد: رفع مشکلات در این حوزه واحد های فعال فناوری را به خط تولید و ساخت و ساز و در نتیجه به اشتغال پایدار و افزایش روحیه امید در بین نخبگان نزدیک می‌کند.

وی افزود: توسعه فعالیت‌های مرکز رشد و فناوری می‌تواند در تحقق شعار سال نقش مهمی ایجاد کرده و باعث شکوفایی در اهداف شود.

فرماندار کهگیلویه فعالیت پارک علم و فناوری در شهرستان کهگیلویه را در راستای مطالبه مردم و به ویژه جوانان نخبه و دانشگاهیان دانست و برای کمک به رفع مشکلات فضای کاری مرکز قول مساعد داد.

در این بازدید رئیس مرکز رشد کهگیلویه تامین فضای کاری شایسته و پایدار را مطالبه جدی و شرط فعالیت موثر این مرکز دانست.

شهریار جمالی با اشاره به حمایت مرکز از برگزاری رویدادهای فناورانه در شهرستان‌ افزود: هم‌افزایی دستگاهها و ادارات در ترفیع مشکلات زیرساختی زمینه‌ساز کارایی و اثر بخشی مرکز رشد فناوری شهرستان خواهد بود.

بر پایه این گزارش، گفتنی است هم اکنون ۲۰ واحد فناور در حوزه مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک، صنایع خلاق هنری و فرهنگی، کشاورزی، گردشگری در مرکز رشد کهگیلویه فعالیت می‌کنند.

نگاه ویژه فرماندار کهگیلویه به مرکز رشد دهدشت | تاکید محقق‌زاده بر همکاری نهادهای خدمات رسان برای توسعه فعالیت های دانش بنیان در شهرستاننگاه ویژه فرماندار کهگیلویه به مرکز رشد دهدشت | تاکید محقق‌زاده بر همکاری نهادهای خدمات رسان برای توسعه فعالیت های دانش بنیان در شهرستاننگاه ویژه فرماندار کهگیلویه به مرکز رشد دهدشت | تاکید محقق‌زاده بر همکاری نهادهای خدمات رسان برای توسعه فعالیت های دانش بنیان در شهرستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: